utorok 14. apríla 2020

outfity na ktoré sa teším

Nosenie pekných outfitov, je jedna z vecí, ktoré mi chýbajú. Je to povrchné?

Ahojte! Dúfam že to má aspoň niekto tak podobne ako ja! :) Nechápte ma zle! Jasné že mi chýba aj práca, aj spoločnosť, reštiky, kaviarne a život ktorý sme žili...A ani na tých teplákoch nie je nič zlé! Hlavne keď sme v prírode. <3 Len proste mám rada ten pocit keď sa upravím, vytiahnem obľúbené kúsky oblečenia zo skrine a vyzerám trošku viac ako človek. :D
Tak som dnes cvakla pár outfitov, ktoré vyvenčím hneď, keď bude lepšia príležitosť ako rýchly nákup v Lidli.



 


Šaty nosím veľmi rada, obzvlášť voľnejšieho strihu. Denimové majú asi 5 rokov a sú z Tesca. Oranžové sú z Camaieu. Espadrilky a kabelka zo Zary. Minulú sezónu som toto kombo nosila najradšej. 


Ďalšie obľúbené šatičky z Tally Weijl z tohto roku. Možno na stránkach nájdete. 

  Biela, farba, ktorú mám tiež v láske. :) Storočné nohavice, košeľa zo Zary, vestička z Croppu.Ktorý sa páči vám? A na aké outfity sa tešíte vy? Baby, spravte podobný článok, rada si pozriem vaše kúsky! :)Prajem Vám krásny týždeň!Deny 

16 komentárov:

  1. Šaty z Tally se mi hrozně moc líbí. :) já se těším taky na šaty, hlavně, když budou lehké a nebude v nich horko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš super styl, dala jsem ti follow. :) Já mám v tomhle štěstí, že chodím alespoň dva dny do práce, kde se střetávám s lidmi, takže jarní kousky vynosím :) a nebo na procházku po městě.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta oranžová se mi líbí, ale nejsem moc fanda tohoto střihu šatů.. Šaty ale nosím ráda, přes celé léto vlastně :) Hodně se těším, až vytáhnu jedny dlouhé s rozparkem, které mám od loňska nové.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí ty květované šaty, sluší ti! Také se nemůžu dočkat, až budu moci vytáhnout své oblíbené outfity. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné outfity! :) Díky tomuto článku se těším ještě o něco více, až konečně vytáhnu moje šaty na jaro a léto :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejvíce se mi líbí ty s prvními šaty a pak ty s těmi černými s květinami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sluší ti všechny, ale nejvíc se mi líbí oranžové šaty a celobílý outfit :) A mým skromným snem je mít nohy jako ty :D:)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) aa neblázni :D to je len dobrý uhol pri fotení :D

      Odstrániť
  8. Hodně pěkné kousky, už ať se můžou provětrat! :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mě se nejvíc líbí právě denim šaty! :) Také už nákupy v obchodě beru jako něco úplně slavnostního :D :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne jednoduché outfity :) No krása. Mám až takú chuť si nejaký ten kúsok objednať. No už dlhšie prechádzam na minimalizmus a oblečenia mám dosť, tak asi ešte chvíľu vydržím a kúpim si niečo za odmenu po skúškach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naprosto souhlasím! :D nejvíce mi chyběla možnost se hezky namalovat, upravit se a konečně vytáhnout ven ty jarní kousky. Naštěstí už zase chodím na brigádu, takže můžu všechny tyhle věci zase dělat a je to fakt skvělý pocit!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne outfity! :) Tie oranžové šaty ti neskutočne pristanú :) Tiež sa už neviem dočkať, kedy konečne bude možnosť vynosiť pekné kúsky, ktoré mi teraz len ležia v skrini :D
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéééj tie šatičky.... na to sa aj ja najviac teším. Ja milujem šaty a mám ich v šatniku strašne vela. To je tak univerzálny kusok, že sa inak nedá. Inak zopár fotiek mi tu vobec nezobrazuje... neviem prečo..

    OdpovedaťOdstrániť