pondelok 6. apríla 2020

čo ma korona naučila

Ahojte, 

povedzme si na rovinu, toto obdobie je riadne crazy. Koronavírus ovládol celý svet. Dotkol sa každého jedinca na planéte. Každý deň toto slovo počujeme alebo vyslovíme X krát. Učíme sa s ním žiť už mesiac .... Alebo prežívať?



Aby ste chápali moju situáciu, poďme si to trochu zhrnúť. Aktuálne som doma už 26 dní. Z mojej hlavnej práce mám v podstate nútené voľno. Ako bude zaplatené, ešte ani sama neviem. Tiež platím poplatky, hypotéku, nákupy, atď. Našťastie, mám "brigádu", ktorá ma avšak stojí celkom dosť času a práce z domu. Ale "Bohu dík" !


Verím, že ste unavené z toho počúvania, že všetko bude dobré.
 Ale dokelu, čo nám iné zostáva? Ako myslieť pozitívne! A snažiť sa využiť to voľno a čas v náš prospech?! Povedzte mi, kedy inokedy budeme mať toľko času zmeniť seba, naše príbytky, začať cvičiť, naučiť sa nový jazyk či skúšať zaujímavé recepty?



Skúste sa každý deň naučiť niečo nové. Napríklad dnes môžete začať s vďačnosťou! Každý deň si spíšte za čo ste boli vďačné alebo čo vám urobilo radosť! Ja to robím už vyše pol roka, a je to láska! <3 

Inak, ja som sa za tento mesiac naučila:

-mať radosť z maličkostí
-tešiť sa z prírody a prechádzok ešte viac
-byť trpezlivá
-byť produktívna
-byť ešte viac vďačná
-myslieť trošku "dopredu" 
-rozvíjať svoj mozog 
-užívať si knihy 
-byť spokojná s tým čo mám, pretože je toho naozaj veľa! 





A čo vy? Ako to zvládate? Myslíte pozitívne? 
Držím Vám palce! 
Spolu to zvládneme!


Deny

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára