streda 22. apríla 2020

Beauty tips

Ahojte,

dnes som chcela spísať zoznam vecí ktoré som robila, alebo ešte plánujem robiť. Potom mi napadlo, že pravdepodobne ste už podobné videli Xkrát a máte tie veci dávno hotové! :D 


Čo mi robí radosť, je fakt, že nie som úplne odkázaná na beauty salóny. Skoro všetko zvládam doma. 

PLEŤ

Ak máte teraz viac času, určite zapracujte na svojej pleťovej rutine. Ja sa pravidelne  naparujem, povytláčam čo ide a dávam masky. Pleť dôkladne čistím každé ráno aj večer. Veľmi rada používam kopec výživujúcich produktov a starám sa o svoju pleť. Konečne po 6 mesiacoch sa mi pleť upravuje a prechádza z aknóznej na skoro normálnu. Tak šup počítať recenzie a pozrieť čo by sa zišlo zmeniť a vyskúšať. 




VLASY

Koruna krásy? No u mňa nie. Avšak bojujem a zlepšujem čo sa dá. Ono kto je blond a farbí sa pravidelne, presne vie čo sú suché a polámané vlasy. Moje sú ešte aj jemné a vlnité, čo znamená, že žehlička je moja verná kamoška. Počas karantény sa ale čo to zmenilo, robím si zábaly, domáce masky na vlasy- hlavne s pomocou kokosového oleja. Nežehlím už takmer mesiac a ani tak často neumývam. Odporúčam vyskúšať spraviť pauzu a doslova "prestarostlivovať sa".  Aktuálne kukám recenzie na rôzne vitamíny na rast a vypadávanie vlasov, ak máte skúsenosť, napíšte mi. :* 




NECHTY

Na upravených nechtoch si dosť zakladám už od puberty. Vždy ma bavilo lakovať a mala som neskutočné zbierky lakov. Nerobilo mi problém prelakovať farbu po dvoch dňoch. :D No v dospeláckom živote toľko času už nemám. Musím sa priznať, že je mi ľúto dávať každé 3-4 týždne peniaze za urobenie nechtov a ešte mať tie hnusné odrasty. Nechty si robím sama, vyše 2 rokov používam RockLac . Nalakujem a dávam klasicky do lampy. Z ďaleka nie je táto technika top z toho čo je aktuálne na trhu, ani to nevyzerá ako zo salónu, avšak mne efekt a výdrž stačí. 
Vám chcem poradiť, aby ste sa tiež pokukali po rôznych spôsoboch ako si doma dokážete spraviť nechty. Teraz máte čas na učenie a prplanie sa s tým. Verím že ročne na tom dokážete ušetriť. 




Ak by bol záujem, rada vám napíšem o kozmetike či Rocklacu viac.

Ako sa staráte o seba v tieto dni? 
Aké beauty tipy máte vy? 

Ďakujem za komentáre a prajem Vám krásny týždeň.

Deny 


8 komentárov:

  1. Čištění pleti je základ, mě se bohužel pleť během karantény dost zhoršila. Nevím, jestli je to těmi rouškami nebo čím jiným, ale jsem jak v druhé pubertě. :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tou žehličkou to máme naprosto stejně, taky je to moje věrná kamarádka. Ale co je teď nechávám na pokoji díky karanténě mi přijde, že už tolik netrpí, jak trpěly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se o sebe v posledních dnech starám určitě více :) Každý den si plet´ čistím ráno i věčer, používám denní krém i bambucké máslo na noc a aspoň jednou týdně si dávám masku :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je skvelé, že máš čas takto sa o seba starať. Aj ja by som mohla začať. Ale tým, že som len doma a nikam nechodím, akosi som stratila motiváciu vypadat ako človek. Tak pleť si čistím každý deň, ale nechty si akurát len ostrihám, vlasy si umyjem dvakrát týždenne a nemalujem sa. Po tom, ako sa mi konečne vyliečil ekzém na tvári ani vlastne nemám záujem si na pleť dávať niečo navyše. :)
    No masku by som si mohla dať. Nejaké sa mi tam váľajú v šuflíku ešte od Vianoc.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já se pořád chystám na to, že začnu používat masky. Doba, kdy pracuji převážně na home-office se k tomu jeví ideální, protože by nikdo neviděl, že sedím u PC napatlaná. Ale nikdy na to ráno nevzpomenu - až večer, když čtu blogy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na nehtech si taky zakládám a nejraději mám Insta-Dri laky od Sally Hansen :) Pleť se mi teď taky zhoršila a plus teda rty, ty mám teď opravdu extrémně suché. Takže pleti a rtům se teď snažím maximálně věnovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teď jak už chodím zase zpátky na brigádu, tak popravdě nemám moc času o sebe nějak víc pečovat než za běžného režimu. Občas si dám akorát masku na vlasy nebo na obličej, ale to je tak vše. :D
    Lakování nehtů mě děsně nebaví, protože v tom vážně nejsem dobrá a nebaví mě, jak dlouho trvá usychání. Ale na zase mám ráda upravené nehty stejně jako ty, takže se stejně vždycky musím ukecat a nakonec je nalakovat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nijak extra, akorát se snažím si míň mít vlasy, protože časté mití není nic pro ně :) Ale rádi si s přítelem uděláme masku na obličej nebo manikůru.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť