piatok 17. apríla 2020

EASY - PEASY

Ahojte žienky!

A čo zajtra na obed? Neviem ako vy, ale ja zbožňujem ľahké, jednoduché a chutné receptíky. Dnes mám pre vás jeden easy-PEASy. A to recept na hráškovú polievku.


Potrebujeme:

* balík mrazeného hrášku
* kúštek masla
* malú cibulku
* strúčik cesnaku
* 4 väčšie zemiaky
* soľ
* mleté čierne korenie
* pol zeleninového bujónu
* 1,5l vody




Na masle si orestujeme cibulku - pridáme koreniny, hrášok- porestujeme- pridáme nakrájané zemiaky- zalejeme vodou- prelisujeme cesnak- povaríme toľko aby boli zemiaky mäkké- ochutnáme- ak treba dokoreníme- pomixujeme ponorným mixérom. HOTOVO!

Dobrú chuť!

Prajem Vám krásny víkend.

Deny

14 komentárov:

  1. Hráškovou polévku miluju, ale hrozně dlouho jsem jí nedělala. Budu muset vyzkoušet tvůj recept! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hráškovou miluju! Dělám ji podobně, jen bez brambor a nakonec zjemním troškou smetany.
    Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dělám ji dost podobně a stejně tak brokolicovou a pórkovou. Občas dělám hráškovou bez brambory a přidám smetanu, to miluju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam. urobila si mi chuť na hráškovú polievku. Zajtra si asi zájdem do obchodu a nakúpim si potraviny.

    AKO SI ZVOLIŤ SPRÁVNE OBLEČENIE NA CVIČENIE?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, milujem zelené polievky. Toto mi pripomína moju brokolicovú. Robí sa podobne.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, právě jsem se dívala na nějaký recept na oběd, takže děkuji a vyzkouším ✨

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ještě jsem hráškovou neměla a vypadá velmi chutně :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Škoda, že tohle nemusím. Celkově z polívek jím jen s játrovými kuličkami, jinak vůbec. Ale zase se mi líbí, jak je zelená. Stejně tak jako třeba dýňová polévka. :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hráškový krém mám moc ráda, budu si ho muset brzy udělat!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Achjo, už si opravdu budu muset pořídit mixér.. polévka vypadá lahodně! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé, to je náhoda. Zrovna zítra ji mám v plánu dělat, tak děkuju za inspiraci! :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hráškovku miluju, ale zatím mi ji vždycky dělala jenom maminka, tak tentokrát to budu muset i sama. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hráškovou polévku miluju! Dělám ji podobně, jen do ní nedávám brambory, ale vypadá stejně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ďakujem za komentáre dievčatá :*

    OdpovedaťOdstrániť